Eskilstuna

Kom hem från Eskilstuna för en stund sen, då undrar ni säkert vad jag har gjort där och det är ju självklart hockey match. Vi åkte hemifrån i god tid eftersom det var dåligt väder ute. Men när vi väl kom fram så tog vi en fika och väntade på att matchen skulle börja.  1-2 perioden var jätte seg och trodde verkligen att vi skulle förlora men helt plötsligt i 3 perioden fick killarna lite myror i brallan och gav allt dom hade & det slutade med att vi tog hem segern (så jävla sköönt)!!!  Så idag fick jag hem en glad älskling efter matchen eftersom dom vann och plus att han gjorde mål. (grattis)  Just nu ligger jag i sängen och väntar på att älsklingen ska bli redo för sängen. Och i morgon blir det jobb sent men det bli skönt med sovmorgon för min del :) nej nu får det vara nog för idag!  Sov gott !! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0